Stavanger baby!


God mandag! Denne helgen har jeg vært i flotte Stavanger. Rakk en tur innom på Magnat Medisinske Center i Oslo på vei dit. Der sto rundjuling på lår (av alt for sterke fysio Christopher) på programmet. Auuu! Heldigvis har jeg også fått en endring av treningsprogrammet mitt. Jeg har fulgt det samme programmet siden august nå, og hodet synes ikke det var særlig greit. Det blir godt med forandring!
Uka ser slik ut på løpefronten nå:

Mandag: 45 min sone 1 avbrutt av 8 stigningsløp på 40 m.
Tirsdag: Lang terskeløkt. Alternative økter er: 30-40 45/15, 30-40 60/20, 10 x 3min/1min
Onsdag: 45-60 min sone 1 avbrutt av stigningsløp på 40 m.
Torsdag: Fartsøkt sone 4 2 x 10 (30/30) 10 min pause mellom. Evt 15-25 15/15.
Fredag: Hviledag.
Lørdag: Langtur 75-90 min sone 1.
Søndag: 20 min terskeløkt + oppvarming og nedtrapping

Juhu! Dette blir bra! I tillegg kommer trening på timer jeg er instruktør på. Må vel bli i superform??




Stavanger var for øvrig nydelig. Jeg er blakk og fornøyd etter å ha besøkt slekt, bestilt bunad, fått et par løpeøkter i varmt høstvær (iallefall for en rørosing) og blakket meg på shopping!




Ha en flott uke!

Kommentarer

Populære innlegg