Møte i skogen

Da har det gått noen dager siden Oslo Maraton. Rusen over deltakelsen (selv om det ikke var et superløp fra min side) har begynt å legge seg. Denne uka stør det restitusjon på programmet. Det gjelder både matinntak og trening. Sånn treningsmessig passer det ekstra godt i og med at jeg er forkjølet (ble ikke frisk av å løpe i Oslo med sår hals, men verdt det!).
Fra Marathon Photos kom dette bildet:


En litt stramt smil, kun til ære for målfotografen, men samtidig helt ekstremt deilig å være i mål. 

Restitusjon for meg betyr både mental og fysisk nedtrapping, og det gjør jeg best ute i skogen. I dag hadde jeg avtalt et møte med en venninne, og hva er vel bedre enn å ta det mens man beveger seg litt? En flott høstdag og en 7 km rask gåtur i skogen slo flere fluer i ett smekk.



Som vanlig er jeg aller mest gira på nye løp når jeg akkurat har fullført et. Denne uka har jeg googlet flere mulige løp, i både inn- og utland. På lista over mulige deltakelser står: Polar Night Half Marathon og Paris Marathon. Det er lov å drømme, og, ikke minst; det er lov å sette seg nye mål! Kommer tilbake til fasit senere!

Kommentarer

Populære innlegg